loading...
علوم آزمایشگاهی 92
خوش آمدگویی...
ورودتون رو به وبلاگ برو بچه های علوم آزمایشگاهی۹۲ یزد خوش آمد میگم...
n.shojaaldini بازدید : 24 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (2)

قابل توجه اونایی که سر کلاس میگفتن کوووو تا آخر ترم :
الان رسیدیم به همون “ کوووو ” ، پیاده بشید و از مناظر لدت ببرید !

من رفتم بدرسم....٢ ساعت دیگه بیدارم کنین...این دیالوگ منه وقتی  اراده میکنم درس بخونم

Study … Stud … Stu … St … S … Sl … Sle … Slee … Sleep

یه گروهی هستن بعد از امتحان دور هم جمع میشن جوابارو چک میکنن
و با هم بحث میکنن و به کتاب رجوع میکنن و اینا …
فقط یه جمله : بهشون نزدیک نشید ..واسه خودتون میگم!!!

 

امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !!!

 

 

و در آخر بسلامتی دانشجوهایی ک میدونن داره امتحانا شروع میشه و اندازه جلبک هم حالیشون نیس...خخخخ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/10/24 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

ک اینطورشکلک

این نظر توسط يک دنيا در تاریخ 1393/09/20 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
درباره ما
پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم : طالِبُ العِلمِ طالِبُ الرَّحمَةِ ،طالِبُ العِلمِ رُکنُ الإسلامِ ، ویُعطى أجرَهُ مَعَ النَّبِیّینَ ؛ جویاى دانش ، جویاى رحمت است . جوینده دانش رکن اسلام است و پاداشش با پیامبران داده مى‏شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 319
  • بازدید کلی : 9,925
  • کدهای اختصاصی