loading...
علوم آزمایشگاهی 92
خوش آمدگویی...
ورودتون رو به وبلاگ برو بچه های علوم آزمایشگاهی۹۲ یزد خوش آمد میگم...
n.shojaaldini بازدید : 85 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

سال پیش دانشگاهی ز دست کنکور مینالیدم -از سختی درس ها به سر می کوبیدم

من که درس پایه سال قبل نخوانده بودم-با خود فکر کردم امسال پشت کنکورم

اما کم کم افتادم روی غلطک-درس ها واسم آسون شد مثل ترکوندن یه بادکنک

توی آزمونا رتبه بالا-دبیرای کلاس کنکور ازم تعریف میکردن حالا

دبیر زیستم میگفت تو میتونی -دبیر شیمیم میگفت اگه دندون پزشکی نیاری از پنجره پرت به بیرونیمنتظر

خلاصه کلی امیدوار بودم...-به فکر پزشکی و دارو و دندان بودم

حالا اگه تهران نشد کرمانشاه -فقط دندون باشه تو بگو ناکجا

یه هفته قبل از کنکور توی تلویزیون- مسئول سازمان سنجش گفت ای داوطلیون...

از کنکور امسال نترسید - سؤالا در حد پارساله نلرزید

خلاصه رفتیم سر کنکور با زیارت عاشورا -یه ساک پر از خوراکی و آب و از این چیزا

دفترچه رو که دادن شروع کردم با بسم الله -دیدم قرابتای ادبیات چه سخته ماشالله -دینی و عربی و زبان هم میشد یه کاریش کرد حالا

بعد از عمومی نوبت به اختصاصی رسید - منم قسمت زمین شناسی رو گذاشتم سپید سپیدنیشخند

زیست و زدم یه ایول به خودم گفتم - فیزیک و زدم یه نفس راحت کشیدم

بعدش رفتم سراغ ریاضی -دیدم سؤال اولش رو گفتم بیخیال برو بعدی..بعدی...بعدی..

بچه ها از همه سؤالاسیزده تاش رو بیشتر بلد نبودم والا - حالا بماند که چنتاش رو غلط زدم جانا

رفتم سراغ شیمی با یه حال پیچ در پیچ - گفتم ای خانه ات آباد اینم شد هیچگریه

بعد از کنکور دیگه هیچی حالیم نشد....(بیهوش)یول

هرکسی که زنگ میزد فقط میدادم یک جواب - من ریاضی و شیمی رو کردم خرابگریه

خلاصه گذشت تا روز رتبه - رتبه ام رو که گرفتم گفتم دیدی دندون پرید بچه

باید یه سال دیگه بشینی  - خدا کنه دیگه اون روزا رو نبینی

ولی بابام گفت بی خود کردی بچه - فردا میری برای انتخاب رشته ...شیطان

زمان انتخاب رشته تا اومدن نتیجه  - یه جورایی همه چی برات میپیچه...(برزخی بود واسه خودش..گریه)

وقتی نتیجه اومد و همه چی شد بر سرم هوار - اشکم میریخت مثل ابر بهار

علوم آزمایشگاهیییییی؟؟؟تعجب به کی میخوای بگی چه روزای تباهی

خبر زود پخش شد با یه شلیک - همه زنگ میزدن برای تبریک

ندا جون قبولیت باشه مبارک - منم با خودم میگفتم تبریک چی؟دارم میسوزم مث یه شاپرکگریه

رسید روز دانشگاه  - اون روزا ناراحت میشدم گاه و بیگاه

میگفتم جای من که اینجا نیست  - توی این دانشکده و کلاسا نیستناراحت

اما یه مدت که گذشت دیدم بابا،همه بچه زرنگن - جای اینام اینجا نیست ولی دارن میخندنلبخند

بعدش دیدم بچه های کلاس از هر نظر عالین - درس و اخلاق ،نظم و رفتار مثل گل قالین

همه مهربون و با صفا - همه شوخ و یکرنگ و بی ریا

همه ی اینا بچه های ما - با صدق و صفا،بی کبر و ریافرشته

دوست داشتنی و خوب و خوش زبون - درس خون ومؤدب ،پاک و مهربون

باعث شدن که این دانشکده - بشه یه بهشت یا که دوستکدههورا

.

.

من قبل از کنکور به شدت دندون میخواستم وقتی هم که علوم قبول شدم خودم به قدری ناراضی بودم که تصمیم گرفتم

انصراف بدم و دوباره بخونم واسه کنکور...ولی الان....

که ترم 2 ام کاملا نظرم عوض شده و سعی میکنم دید خانواده و فامیل و جامعه و ....و .. و .. رو نسبت به رشتمون تغییر بدم.

الان دیگه با افتخار میگم که من دانشجوی رشته ی علوم آزمایشگاهی امممممممم...

کسایی که دنبال یه رشته آینده دار تو زیرگروه پزشکی میگردین  من این رشته رو بهتون پیشنهاد میکنم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/02/17 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااالی بود رفیق

سرگذشت همه ی کنکوری های 92 مملکته

این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/02/17 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالیه در حد لالیگا
پاسخ : مرسی

این نظر توسط دععک در تاریخ 1393/02/16 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

خانوم شجاع الدینی این سرگذشت شما خیلی شبیه به سرگذشت منه....
وزن واهنگش زیبا بود....
واقعا لایک داشت....
پاسخ : آره خب همه کسایی که این رشته قبول شدن بچه درس خون بودن...
مرسی

این نظر توسط alimohammadzarezadeh در تاریخ 1393/02/16 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

zendeh baaaaaaaaaaaaaad .....
پاسخ : مرسی

این نظر توسط Gh M در تاریخ 1393/02/15 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

khosheman aamad bariik. ino biar too shabe sher bekhoon!!
پاسخ : باشه حتما...خخخخخ

این نظر توسط hanie samadi در تاریخ 1393/02/12 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

عالي بود ندا جووونننن عاليييييييييييييييي ....
به افتخار همه علومياشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم
ااره به افتخار همه ی علومیا....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم : طالِبُ العِلمِ طالِبُ الرَّحمَةِ ،طالِبُ العِلمِ رُکنُ الإسلامِ ، ویُعطى أجرَهُ مَعَ النَّبِیّینَ ؛ جویاى دانش ، جویاى رحمت است . جوینده دانش رکن اسلام است و پاداشش با پیامبران داده مى‏شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 355
  • بازدید کلی : 9,961
  • کدهای اختصاصی